torsdag 8. august 2019

Vi har publisert vår første YouTube film!


3 - 2 - 1 - NÅ! sa Sverre og jeg i kor når vi trykket på publiser-kanppen på YouTube for aller første gang!

Vi har brukt to dager på å laste opp videoen fra Tallinn, så spenningen var stor i kveld om det endelig skulle gå, eller om vi måtte vente enda en dag før vi kom oss på denne nye og spennende plattformen.

Men nå er vi altså der. Vi har lagd en video fra Tallinn som vi selv synes representerer byen og opplevelsene våre der i fra veldig godt.

Ikke helt i rekkefølge

De som har meg som venn på Facebook, har kanskje fått med seg at jeg har slitt massivt (og gjør det fortsatt), med å få delt blogginnlegg på både Facebook og Instagram.

Derfor kjente jeg at det var knyttet ekstra spenning til om ting ville fungere på YouTube, eller om det ville bli feil med noe der også.

Humøret har heller ikke vært helt på topp i det siste i forhold til blogging og sosiale medier. Jeg har jo et stort ønske om å blogge og dele av det vi opplever på tur, men når man møter masse motgang hver eneste dag på tekniske utfordringer, så har det til tider tatt motet fra meg.

Derfor bestemte jeg meg også for å begynne med den videoen jeg syntes var lettest å lage, rett og slett for at jeg så helt klart for meg hvordan den skulle bli, selv om jeg hadde planlagt både en fra Grand Canaria, en fra forberedelsene våre og en fra Stockholm først. Men de får rett og slett komme senere!

Her er filmen vår!

Og her er den, vår første reisevideo fra Tallinn!
Vi håper du liker den!

Del den gjerne, da blir vi kjempeglade!

Reisehilsen fra
Sverre og mamma -

2 kommentarer:

  1. Vi heier på dere! Kommer det nye videoer snart? God tur videre!
    Hilsen fra Kristiansand

    SvarSlett